Vltava 2023, ročník 30

Letošní účast: Dáša, Raďas, Dan, Vašík, Peči, Dows, Lenka, JanaHy, Růženka, PetrP, Máša, Martina a jejíFranta,

Fotky v Cloudu (pěkně po jedné). Zapnul jsem možnost komentářů k jednotlivým fotkám, tak se nestyďte. (asi jen pro přihlášené do google účtu)

Další odkazy:  Příprava, Účast, Archiv fotek. Jo a jsou doplněny i Tváře.

Cesta z města

Ve čtvrtek 8.6 se jelo vlakem. Teda vlastně Máša+Dáša, Raďas, Martina+jejíFranta (nováček) a ráno i Jana jeli autama. Vlak jel jak měl, přestupy se vydařily víc než dobře. Jana v době teleportu letěla letadlem z Británie, ale zapomněla si padák, tak to musela vzít přes Prahu.

Z vlaku se zachovala jen poznámka po osprchování kolou s rumem, kdy se ty kalhoty někdo snažil vysát a Vašík zoufale volal "koule mám suchý"! Vlaková parta se rozdělila na dvě skupiny. Jedni měli výpečky (Lenka, Růženka, Vašík a Peči) a druzí (Dan, Dows a Petr) Martinu z Nevady. Následující tři dny si pak Martina s Danem spamovali a domlouvali si rande na Vltavě.

Dáša a Máša dorazili Vaškovou dodávkou až po vlaku, ale díky dlouhé cestě vlakové skupiny přes most stihli skoro i druhé pivo.

S překvapením jsme se setkali v hospodě a podělili se o mnoho piv, několik následně zapomenutých zážitků a dvě chaloupky ve Vyšáku. Losování skvělý, jen jsme zapomněli na Janu, Petr se ujal singlování (dík!) a rozlosovali jsme to zčásti znovu.

Máša si nekoupil klobouk, i když na něj zálibně koukal ... stejně by ho zase utopil.

Opušťák dostal Raďas, jel zachraňovat do Chorvatska nějakou posádku bez kapitána. A tak jej v týmu vystřídala Jana. Ještěže to nestihla tím padákem, neměli bychom dost postelí.

Z Vyšáku k Fíkovi

Auta se převezla rychle, ale nějak se nepovedlo vyzvednout lodě, takže se to zvládalo až po návratu. U Veverek fronty na jídlo a krátká přehazovaná míčem přes síť. Danovi to nějak nešlo, co si pamatuju, takže výjimečně na první místo nedosáhl. Herbertov se projel, ačkoliv tam bylo plno cvaknutí z okolních part, jen Dan s Janou opustili loď i pádlo a našlo se jen něco - půjčili jsme si jedno z penzionu v Herbertově. Vody fakt hodně, v kanálu skoro žádný kámen. I Rožmberk jsme projeli bez zastávky. U Nojdy nějaké sušené langoše a excelentní podívaná na úplně ožralou cvaklou posádku nějakých fotbalistů, jak se snaží vylít loď a dostat se na břeh. Byl tam asi půlmetr vody, ale fakt jim to trvalo snad 40 minut.

Je ale spravedlivé říct, že jsme nebyli zrovna hvězdy lodní přepravy. Peči trochu vyprovokoval Dana a ten se cestou od Nojdy k Fíkovy snažil udělat holubičku. První skončila ve vedlejší lodi, ta se nepovedla. Druhou už vteřinu udržel, ale pak šel nekompromisně do vody. A jak se tam tak povaloval, držel se lodi jen chvilku. No a pak se nějak stalo, že jsme na něj zase koukali z dálky a on se nás snažil dojít. A nám nějak nešlo zastavit. No, podívej se na obrázky, někde to tam je..

Vody bylo plno, tak nás Vltava odnesla k Fíkovi docela rychle,  někdy po osmý jsme se stěhovali do teepee. Teda Dáša s Raďasem použili pádla, aby Radek mohl rychle odjet domů. V Náhořanech večer hospoda a několik fíkovic na dobrou noc, jako ostatně obvykle.

Od Fíka přes Krumlov k Trojici

Od Fíka se nám nechtělo, i po návratu z převozu aut jsme si dali ještě něco málo do nosu, ale vyrazit jsme museli.

Už už to vypadalo, že se ten den nikdo necvakne, ale naštěstí to zachránil Peči s Lenkou, pro kterou to byla její premiéra.

Hospoda v hostelu byla plná, ale v Maštali jsme se chytli a jídlo bylo výborné. Následné rozdělení na partu, která chtěla do tábora než začne lejt a ostatní, co toužili po dávce B52. První zmíněná skupina se pečlivě řídila radarem a předpovědí a spravedlivě byla odměněna pořádným slejvákem a usadila se v kempu pod střechou. Druhá skupina v Music baru trochu oflambovala stůl (zase ty B52) a zkusila nějaký koktejl pro osm lidí se spoustou ledu, cukru a brček. Alkohol v tom nejspíš chyběl. Poté procházka večerním Krumlovem, MasoVHousce zavřené, Máša a Jana zmizeli do kempu a pak toho litovali, protože v Muzeu punku byla zase oslava, po nezapomenutelných Chorošových narozeninách měl Ahmed 60. Z účastníků vypadlo, že kapela skvělá, ale bubeník se opil, že nedošel k bubnům. Hranatému vyhazovači Peči vylil (jeho) pivo do věcí na stole, ten je (ty věci) následně nasranej házel na stěnu a řval, že si snad dělá prdel. Ale prošlo to bez vyhazovu. Nakonec Dan musel nějaké Ivě koupit (?) vodku a následně zmizel ven a se slovy "rychle, než mě najde", utekli z muzea :)

Spali jsme spokojeně ve stanech s podlážkou - no chaty jsou lepší, tohle je trochu klaustrofobické.

Z Krumlova do Koruny

Ráno skvělý, auta jsme odvezli do Koruny a zpět si vzali stopa. A nasedli do koboutu, projeli kolem Milana (že prý už krkovice nedělá) a spokojeně dosplývali k mostu, kde byly báječné langoše a bramboráky. No a pak si Dan s Růženkou zaplavali za retardérkou (že prý suchou nohou, chacha) a dorazili jsme do Koruny.

V Koruně na nás čekala nevadská Martina, aby nás vyblejskla na závěrečné foto.

Trička k 30. výročí měly dobrý ohlas, sklízeli jsme obdivné pohledy kolemlovoucích. Díky, Dášo :-)

Zahrádka s výhledem pořád zavřená, oběd cestou ve Včelné v pohodě, všichni autem díky Vaškovu autu pro osm a Janině novému VW.

Teploty se nám daří držet nad průměrem, spláchlo nás to trochu jen v sobotu v Krumlově.

Příští ročník se zatím nestanovil, budeme se muset sejít. V úvahu přichází nástup 30.5 nebo 6.6

P.S.

Lenka: Tak mi včera Julinka líčila zážitky z turnaje a vlastně jsem z toho pochopila, že se jí líp hraje, když tam nejsme :-). Ale sejít bychom se stejně měli, připadalo mi, že se shodneme na tom, že je třeba obměnit trasu (myšleno spaní).

Máša: Pořád ještě nevím (ač jsem dostal alespoň 2x odpověď), proč si vlastně ten Vašik koupil tu dodávku.

Dan
: Reklamace ke cvaknutí před Korunou. Růženku jsem si nejdříve pořádně zalil, pak jsme se málem cvakli, ale to nevyšlo, a já dojel suchou nohou.